„Úspěch je směsicí tvrdé práce a velikých snů."

                                                          Lee Iacocca

OBCHODNÍ JEDNÁNÍ PO TELEFONU

OBCHODNÍ JEDNÁNÍ PO TELEFONU
  • Seminář
  • Řízení sebe
  • 890 Kč

Popis

Také si říkáte, že byste rádi některá jednání vedli po telefonu, jelikož Váš zákazník "stále nemá čas" a vy nevíte jak na to? Říkáte si, zdali jde se zákazníkem vybudovat obchodní vztah po telefonu, aniž bychom se viděli osobně? Jak se v dnešní době odlišit od všech možných callcenter a pod.? A jde to vůbec? Toto je jen zlomek otázek, které si velmi často v takových situacích pokládáme a na které jsme se snažili najít odpovědi z praxe. 

Díky mnohaleté zkušenosti z oblasti interního obchodu ve firemním segmentu a z oblasti vedení jednání po telefonu, jsme pro vás připravili workshop, na kterém se mimo jiné dozvíte: 

  • Jak na obchodní jednání po telefonu 
  • Jak správně vést obchodní jednání po telefonu
  • Jaké jsou hlavní výhody a nevýhody
  • Lze vůbec obchodovat po telefonu
  • Jak se odlišit a stát se v dnešní době pro zákazníka nezapomenutelným
  • Jaké jsou nejčastější chyby, kterých se při jednání po telefonu dopouštíme
  • Pravidla komunikace
  • Jak si vybudovat vztah se zákazníkem, aniž bychom se viděli osobně
  • Tipy a doporučení z praxe

Během workshopu se budeme zaměřovat hlavně na praxi a zkušenosti z praxe. Cílem je, abychom si společně řekli, co skutečně funguje a čemu je dobré vyvarovat. Čím se odlišit a jak si osvojit vedení obchodního jednání po telefonu. Věřím, že tento workshop bude přínosem pro každého, kdo ve svém profesním životě komunikuje se zákazníky a rád by svou práci a dennodenní schůzky u zákazníků zefektivnil.

Časová dotace: 4 hodiny

Co s sebou: Chuť spolupracovat, úsměv a dobrou náladu. Pracovní pomůcky budou zajištěny z naší strany.

Maximální počet účastníků: 15

Lektor: Jitka Šimánková

Termíny

Datum termínu Lektor Místo konání

Kontakt

Aktuality

Děti Štěstěny

24. června 2016

Nové začátky

9. září 2014

Sociální sítě